آسمان آبی

!!! عاشیقیزم

عاشق و دوستار همه و همه ام

تو آسمان آبی آرام و روشن

من ٬ چون کبوتری که می پرم در هوای تو

یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم !

با اشک شرم خویش بریزم به پای تو

بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح

بگذار تا بنوشمت ای غنچه ی شراب

بیمار خنده های توام بیشتر بخند !

خورشید آرزوی منی گرم تر بتاب !



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت10:52---17 دی 1390
ایولا قشنگ بود

arezoo
ساعت13:36---7 دی 1390
من از خاموشی شبهای تاریک آمده ام

فانوس من قلبی است که تو روشنی بخشش هستی

کوچه ها چه بس سرد و تاریکند

تنهایم نگذار در این وحشت تاریک، که من از بی کسی و تنهایی می ترسم

قلب من از گرمای وجود توست که می تپد، تنهایم نگذار در این غربت ای نازنین

اگر از من بگذری گناه تو نیست، در این دنیای رنگی چه کسی قلب کهنه می خواهد

دلی که سوخته، قلبی که شکسته، دیگر رنگی ندارد

تنهایی را باید خواند، باید که در این دلتنگی ماند

سهم من از زندگی این نبود، گناه من چه بود که این سرنوشت من شد

همچو شمع در این زندگی سوختم، و اینک پایان من است

ای دوست کاش در این پایان تو باورم کنی


nafas
ساعت9:32---7 دی 1390
بیمار خنده های توام بیشتر بخند ! خیلی قشنگه

نیلوفر
ساعت11:00---6 دی 1390
ازکسانی که مرا ترک میکنن متشکرم که
به من می آموزند هیچ چیز ابدی نیست
و از کسانی که با من می مانند سپاس گزارم
که معنای دوستی واقعی را نشانم میدهند...


تنها
ساعت21:23---5 دی 1390
...✿ツ رقاص ڪـﮧ باشے ، دیگر آهنگ خاصے مــعنے ندارد

بـا هـر آهنگے بـاید برقـصے !!!

و ایـن روزهـا . . .

چه بـد آهنگــ هایـے مےزنـد روزگــــار ،

و مـن . . .

هر روز برایش مےرقــصم . . .!!!✿ツ


پردیس
ساعت11:19---5 دی 1390
فرشتگان روزی از خدا پرسیدند :

بار خدایا تو که بشر را اینقدر دوست داری غم را چرا آفریدی؟

خداوند گفت : غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من

که خوب می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی افتد . . .


arezoo
ساعت8:22---5 دی 1390
اين جهان پر از صداي پاي مردمي است كه همچنان كه تو را ميبوسند در ذهن خود طناب دار تو را مي اويزند

مردمي كه صادقانه دروغ ميگويند و خالصانه به تو خيانت ميكنند در اين شهر هرچه تنهاتر باشي پيروز تري


نسیبه
ساعت17:58---4 دی 1390
سلام اقابشار خوبید مطلبتون قشنگ بود کم پیداشدید

آنا
ساعت16:44---4 دی 1390
امیدوارم خورشید ارزوهاتون همیشه گرم بتابه
موفق باشید


nafas
ساعت15:35---4 دی 1390
شاعرش کیه؟ خودتون؟!


ستاره
ساعت9:16---4 دی 1390
سلام دوست من مثل همیشه زیبا بود

مـریــم
ساعت8:11---4 دی 1390

تـا آخــ ـــر عـمــر هــم اگه تـنهــا مـونـدی مـهــم نـیـست ... فـقـط نـذار به جــایـی بـرسـی که تـو آغــوش کسی به یـ ــاد کس دیـگه ای بـاشـی ...!!!


سرخوش
ساعت15:55---3 دی 1390
سلام آقا بشار ممنون كه بهم سر ميزني
راستش يه چند هفته اي فرصت نميكنم بهتون سر بزنم ........شرمنده ديگه
راستي خيلي واسم دعا كن
دوست دارم


خط خطی های یه پسر تنها
ساعت13:48---3 دی 1390
سلام بشار جون
چطوری دادا؟
راستی من تو وب جدیدم لینکت کردم ممنون میشم این ادرسو جایگزین کنی
فدات
تا بعد...


پریا
ساعت10:58---3 دی 1390
سلام دوست خوبم
متشکرم ازت که بهم سرمزنی


مهلا
ساعت10:26---3 دی 1390
سلام قشنگ بود منم اپم با یه سوال دیگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 3 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 8:51 توسط بشار|


آخرين مطالب
» سلام عزیزان
» گل صداقت
» دنیا
» دیدار
» عشق
» عیب کار
» محرم اسرار بودن قابلیت می خواهد ...
» آسمان آبی
» یلدا
» چه حاصل
» بیچاره عاشیق
» جاده های عشق
» غروب
» و خدا زن را آفرید ...
» بیایید جواب تصدیق دعاهایمان را بفرستیم !!!
» ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد
» صوفی و خرش
» چه چیزی با ارزش تر است ؟
» بنام الله ...
» اول محرم هزار و چهار صد و سی و سه

Design By : Pichak